Friday 29 August 2014

SUAMIKU YANG GAGAH..

Siapa tak sayang suami, iye tak?

Awal2 kawen dulu, saya tak kenal lagi shaklee. Saya mula kenal masa nak cuba produk untuk hamil sbg ikhtiar saya. Ni bukan nak citer pasal saya tapi husband saya.

Husband saya selalu sakit belakang terutama bahagian pinggang & kalau dia tersilap urat..dia mudah demam ketar. mula sakit belakang kesan dari kemalangan yang meragut nyawa seorang kawan baiknya.

Okey kita sambung balik...demam ketar yg menyerang bagi saya agak menakutkan. Sebab kesejukan yang dia rasai mcm teramat sangat. Angin sikit pon tak boleh walaupon sekadar angin dari gerakan tangan saya. Memang selubung dalam selimut la. Bayangkan masa tu kita punya la panas, dia blh sejuk teramat.

Demam ketar dia agak kerap juga. Mungkin atas faktor dia byk buat kerja berat...tebang pokok, buat pagar lembu, jaga lembu....

So, saya cuba ikhtiar dengan NUTRIFERON...
amik sekali 2 sachet setiap kali pengambilan

Alhamdulillah...sekarang saya bersyukur sangat-sangat, ALLAH izinkan husband saya sihat dengan ikhtiar NUTRIFERON. Mmg jarang dah demam ketar..eh mcm xde dah. Mcm nak demam ada la. Klau dia kata nak demam, cepat2 saya suruh amik NUTRIFERON 2 sachet.

NUTRIFERON mmg sentiasa ada dlm handbag saya. Klau nak travel ke...dia kena amik NUTRIFERON 2 sachet dulu.

TQ ALLAH...ikhtiar lah untuk sembuh.

#shakleeeffect
#s2uFamilies
#s2united







No comments:

Post a Comment